alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
Batterij past niet
Hoi,
Ik heb nog een Palm Treo 680. Nu gaat de batterij erg snel leeg. Niet heel verwondelijk, maar wel vervellend. Bij bovenstaande PDAshop een batterij besteld voor de treo 680 betaald euro 29,00. Geweldig binnen een dag heb ik de batterij. Maar hij past niet. De batterij zelf wel, maar de contactjes van de batterij liggen dieper dan de oorspronkelijke. Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen. Heeft iemand dat wel eens vaker gehad en wat zou ik eraan kunnen doen, buiten contact op te nemen met de pdashop. groetjes en alvast bedankt voor het antwoord. Jolanda |
|
||||
|
||||
Blijkbaar is dit toch niet de juiste batterij voor een 680, dus ik zou deze terugsturen.
gr, Roel
|
||||
|
||||
Degelijk advies van Roel, ik zou het opvolgen..
![]() |
|
|||
|
|||
Vanmiddag de pdashop gebeld en vinden het ook vreemd.
Deze mijnheer van klantendesk zou deze klacht uitzetten naar collega's en misschien als ik thuis mijn emails door kijk dat er een antwoord in staat van die bewuste andere collega. Anders ga ik volgende week wel naar de winkel in Rotterdam. Bedankt voor jullie antwoorden. Jolanda |
|
|||
|
|||
Ik heb geheel gratis een hele nieuwe batterij gekregen.
Als dat geen service is. Geweldig pdashop. Jolanda |