Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #341  
Oud 30 juli 2005, 09:18
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Ik heb een programma 'Contacts Navigation', waarmee je direct naar een contact kun navigeren, of het adres op de kaart kunt tonen.
IK heb TT v5 voor Palm (upgrade), maar kan contact navigation niet vinden. Waar staat dat? Op CD, bij de installatie opties?
Met citaat reageren
  #342  
Oud 30 juli 2005, 09:30
HvH HvH is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hengelo ov
Berichten: 29
Contacts navigator wordt gelijk mee-geinstalleerd bij het installeren van de Navigator applicatie. Je hoeft er niets voor te doen. Hij komt terecht in de /PALM/Launcher directory op je SD kaartje (de file heet 'cn.prc').
Met citaat reageren
  #343  
Oud 30 juli 2005, 09:39
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Dank je voor de snelle reactie. Ik heb het gevonden.
Met citaat reageren
  #344  
Oud 31 juli 2005, 19:21
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
traffic maakt geen contact met gprs

Sinds een paar dagen maakt traffic geen automatisch contact meer via gprs. Alleen als ik eerst een netwerkconnectie maak op de treo650 via gprs en dan Tomtom start kan ik de verkeersinfo ophale,
Anders krijg ik een foutmelding dat tomtom geen contact met internet kan maken.
Weet iemand hoe dat te verhelpen?
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #345  
Oud 31 juli 2005, 19:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Misschien helpt een soft reset ?
Met citaat reageren
  #346  
Oud 01 augustus 2005, 22:05
Stephan
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Waarom heb je geen cardreader gebruikt? Dan was het veel sneller gegaan. Dan had je overigens meteen een backup kunnen maken van je sdcard en dan was je dus niets kwijt geraakt.
Hallo,

Ik heb problemen met het installeren via de cardreader.
Programma geinstalleerd via Hotsync en kaart Europe Pus via de kaartlezer.
Tot dusver loopt alles prima maar dan.....

Duitsland,Oostenrijk en Zwitserland erop en mijn bestanden zijn vierkantjes/rondjes/1/2 smileys etc. kortom abracadabra dus.
Iemand een idee ?

NB formateren op fat 32 mag niet ? als ik de kaart in de PalmT3 doe formatteerd de Palm het kaartje opnieuw !
Met citaat reageren
  #347  
Oud 01 augustus 2005, 22:07
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
NB formateren op fat mag niet ? als ik de kaart in de PalmT3 doe formatteerd de Palm het kaartje opnieuw !
Fat16 moet het worden: Fat32 werkt niet.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #348  
Oud 01 augustus 2005, 22:12
Stephan
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Fat16 moet het worden: Fat32 werkt niet.
Zou dat ook het probleem van de abracadabra zijn ?
Palm heeft het kaartje opnieuw geformateerd en daarna de applicatie geinstalleerd ! Ik neem aan dat ie dit dan in Fat 16 doet?

Misschien kaartlezer kapot na 300 mb ? is toch gewoon een kwestie van 0000 en 111 overpompen ?
Met citaat reageren
  #349  
Oud 02 augustus 2005, 22:00
Stephan
Guest
 
Berichten: n/a
Talking We zijn eruit - Kaartlezer stuk !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephan
Zou dat ook het probleem van de abracadabra zijn ?
Palm heeft het kaartje opnieuw geformateerd en daarna de applicatie geinstalleerd ! Ik neem aan dat ie dit dan in Fat 16 doet?

Misschien kaartlezer kapot na 300 mb ? is toch gewoon een kwestie van 0000 en 111 overpompen ?
We zijn eruit, inderdaad is de kaartlezer stuk.
Voor € 20 alle problemen de wereld uit !

Het mooiste werkt nog om de diverse kaarten te installeren op je PC en dat via knippen en plakken te kopieren op de SD kaart (paar minuten per kaart, middels de kaartlezer !!) Via mijn craddle (usb1) ben je uren en dagen kwijt om alles te synchroniseren.

Hulde aan de makers van TT.... (en het forum van de Palmclub voor de berichten en oplossingen)

en nu op vakantie om het allemaal uit te proberen.
Met citaat reageren
  #350  
Oud 02 augustus 2005, 23:11
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Mooi dat het allemaal is gelukt. Prettige vakantie!
Met citaat reageren
  #351  
Oud 04 augustus 2005, 18:39
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roloos
He sh*#&t. Ik heb onlangs de overwrite problemen opgelost (zie berichtje stukje hierboven)
Dacht ik. Ik heb toch wel een keer of 10 gesynchroniseerd zonder problemen. Mmaar nu is hij ineens terug. Dat is raar.
Hoe zit het met je overwrite probleem?

Heb je er al een oplossing voor want ik heb er ook last van.
Met citaat reageren
  #352  
Oud 04 augustus 2005, 22:52
AnTom AnTom is offline
Lid
Voornaam: Anton
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 28
Ben net terug uit Frankrijk, voor het eerst met TT5 en ik moet zeggen het heeft op zich fantastisch gewerkt. In twee weken 2 keer een freeze terwijl ik hem behoorlijk intensief heb gebruikt. Met de major roads ging het in het begin niet zo goed(van daar de freezes waarschijnlijk). De frankrijk kaart zelf deed het uitstekend nadat ik de belgische grens was gepasseerd.

Voor wat betreft het overwrite probleem: dat heeft TomTom volgens mij nog niet opgelost. Ik vermoed overigens dat het te maken heeft met het aantal kaarten dat geïnstalleerd is. Ik heb omdat de vakantie toch voorbij is en ik de Frankrijk kaart voorlopig niet meer nodig heb de kaart van de sd-kaart verwijderd. Daarmee is ook het overwrite probleem verdwenen. Dat betekent denk ik dat het overwrite probleem ontstaat als er meerdere kaarten zijn geïnstalleerd. Even wachten op tomtom dus maar
Met citaat reageren
  #353  
Oud 05 augustus 2005, 10:59
h4ns's schermafbeelding
h4ns h4ns is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hans
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Locatie: Soest
Berichten: 171
Stuur een bericht via Instant Messenger naar h4ns Stuur een bericht via MSN naar h4ns Stuur een bericht via Yahoo naar h4ns
Intussen heb ik de 'maps of europe'-versie. Alle kaarten passen met gemak op de lifedrive, al kan ik me niet voorstellen dat ik ze ooit allemaal tegelijkertijd nodig heb, het werkt wel (zonder dat er ook maar iets vastloopt of crashed)! Super!

--Hans
Met citaat reageren
  #354  
Oud 08 augustus 2005, 11:32
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Tot nu toe heb ik 4 hard-resets gedaan (met een fullsync nadien), 3 maal het SD kaartje geherformateerd... maar de TOMTOM 5 (upgrade) start nog steeds niet correct op. Ik krijg nog steeds de errors "armcode...".
Ik heb eerst hun schittenende handleiding gebruikt : formateer SD kaartje en steek daarna de cd in de pc..... Waarschijnlijk diende er te staan ... de-instaleer oude software alvorens de nieuwe versie te installeren. Maar tja...

Iemand enig idee....
Met citaat reageren
  #355  
Oud 08 augustus 2005, 11:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skeppens
Tot nu toe heb ik 4 hard-resets gedaan (met een fullsync nadien), 3 maal het SD kaartje geherformateerd... maar de TOMTOM 5 (upgrade) start nog steeds niet correct op. Ik krijg nog steeds de errors "armcode...".
Ik heb eerst hun schittenende handleiding gebruikt : formateer SD kaartje en steek daarna de cd in de pc..... Waarschijnlijk diende er te staan ... de-instaleer oude software alvorens de nieuwe versie te installeren. Maar tja...

Iemand enig idee....
Vervelend. Heb je TomTom vanaf de DVD geinstalleerd?
Met citaat reageren
  #356  
Oud 08 augustus 2005, 17:35
HvH HvH is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hengelo ov
Berichten: 29
Heb je erom gedacht dat je het (lege) SD kaartje wel in je Palm hebt zitten als je je Tomtom applicatie op je Palm synchroniseert?
Ik heb dat (na het lezen van de handleiding) niet gedaan, met de bekende 'Armcode...' melding als gevolg.
Met citaat reageren
  #357  
Oud 09 augustus 2005, 07:33
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Van CD/DVD die Tomtom mijn in het upgrade pakket stuurde.
Met citaat reageren
  #358  
Oud 09 augustus 2005, 07:36
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Heb je erom gedacht dat je het (lege) SD kaartje wel in je Palm hebt zitten als je je Tomtom applicatie op je Palm synchroniseert?
Heb ik gedaan voor de installatie van het tomtom zelf. De snelheid voor de kaartinstallatie liet echter te wensen over : 1 MB per 15 min.
Met citaat reageren
  #359  
Oud 09 augustus 2005, 10:58
Niek's schermafbeelding
Niek Niek is offline
Forumbikkel
Voornaam: Niek
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 170
Tip: misschien moet je ervoor kiezen om eerst TomTom in een aparte directory op de PC te installeren en vervolgens mbv een kaartlezer alles op je memorystick te plaatsen, dus niet via en Hotsync (dat scheelt je sowieso bakken met tijd).

Succes!
Niek
Met citaat reageren
  #360  
Oud 11 augustus 2005, 21:46
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
na hard resets en dan direct TomTom te installeren, is het uiteindelijk gelukt . Ik heb Tomtom5 op mijn T3. Maar in uitgetrokken stand - zowel horizontaal als verticaak georienteerd-, heb ik wel plotseling steeds een keyboard terug.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023