alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Mijn pre 3 is binnengekomen! Hij ligt thuis op mij te wachten.... tot ik klaar ben met werken.
@ richard: Top service! bedankt! snelle levering en goeie support. ![]() |
|
|||
|
|||
weet iemand hier btw waarom de facebook app niet beschikbaar is op mijn pre 3?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie hier de catalogus pagina: de Pre3 staat er niet bij. Laatst gewijzigd door domo; 20 augustus 2011 om 20:52. |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23. |
|
|||
|
|||
Heb mijn Pre3 vanmorgen opgehaald heb nu (pas) tijd om er eens serieus mee aan de gang te gaan.
Richard van PDA-TechCenter complimenten voor je prima service! Middels Impostah! was het toestel reeds geactiveerd en het inloggen met het oude Profile van Palm Pre+ ging moeiteloos. Er zijn nog wel wat losse eindjes...
Palm Treo 270>Palm Treo 600>Palm Treo 650>Palm Pre Plus>HP Pre3 Laatst gewijzigd door ZeroZorro; 20 augustus 2011 om 23:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat om de index.html file die in de hoofdmap van de App staat. Code:
na <title>.........</title> de volgende regel toevoegen: <meta name="viewport" content="height=device-height"> |
|
||||
|
||||
Wanneer HP met de prijzen gaat stunten, hopelijk ook van de Pre 3, dan heb ik zeker interesse. De lagere prijs vergoed veel van de (vooral softwarematige ) tekortkomingen.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de huidige prijs van € 350,- heel netjes voor dit apparaat. Ik rekende namelijk op € 500 + voor een unlocked cersie.
Uiteraard is een fikse prijsverlaging fijn en wellicht dat HP net als bij de TouchPad met een vergoeding komt voor die early adopters. gr, Roel
|
||||
|
||||
Kan iemand me zeggen of SplashID en PocketMirror in de app cat van de Pré3 zitten? Die apps zijn voor mij namelijk heel belangrijk. Kun je ze eventueel handmatig installeren, bv de ipk mbv Preware?
|
|||
|
|||
van een Pre3 gebruiker: uit de App Catalog UK versie: SplashID zit er in (kost 5,80 pond) en PocketMirror van Chapura ook - althans de 7 daagse free trial, ook de Notes/Tasks en '... for M$oft' varianten
|
|
||||
|
||||
You've made my day!
![]() Ik gebruik deze apps op mijn Pré Classic en wil ze niet missen.. Een eventuele aanschaf van een Pré3 is daarom mede hiervan afhankelijk.. Door jouw bevestiging is dat weer een stap dichterbij gekomen..
|
||||
|
||||
SplashId op de Pre3 is goed nieuws! Waarschijnlijk nog de standalone versie, zonder verbinding met de desktop, maar daar is mee te leven. Gaat ook goed op mijn Pre-
Dinsdag hoop ik mijn Pre3 te omtvangen! gr, Roel
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23. |
|
||||
|
||||
we zullen waarschijnlijk niet mogen meegenieten van de sales op de touchpad (hoop nog steeds van wel, want to have a second one...)
MAAR dit is veel belovend: HP Pre 3 Cancelled in U.S., Will Sell for $75 In Europe | News & Opinion | PCMag.com
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vrees dat m'n enthusiasme voor webOS wegebt als het enkel een printer- en koelkastinterface wordt ![]() |
|
||||
|
||||
HP stopt met de hardware van tablets en pda's. Niet de pc's, laptops, netbooks, printers...
toch?
|
||||
|
||||
Weet iemand waar de Pre3 nog verkocht wordt voor 75 Euro?
|
|
|||
|
|||
Of een Veer voor 59 Euro?
|
||||
|
||||
"nog verkocht wordt"
nergens... De verkoop moet (vermoedelijk) later vandaag nog starten....
|
||||
|
||||
Citaat:
gr, Roel