alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik blijf moeite houden om het toestel echt serieus te nemen. Op zo'n verlicht "postzegelformaat"
![]() |
|
||||
|
||||
Die heb ik even gemist, is die zo klein?
![]()
|
||||
|
||||
Ik kwam zojuist nog een review tegen op Ars Technica. In het kort: te klein en te traag als je gewend bent aan Android en iOS smartphones.
|
|
|||
|
|||
Tja, wat is de doelgroep? Dit is natuurlijk geen alternatief voor een iPhone 4 of Samsung Galaxy II maar als je van een conventionele telefoon komt en wat Facebook en SMS wilt doen lijkt ie me wel leuk. Denk dat ie meer in de vrouwen-hoek zit met als criteria, leuk en schattig. Prima toch. Wachten op de Pre3....
|
|
||||
|
||||
"Klein maar fijn" bedoel je?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tja, wat is de doelgroep? Dit is natuurlijk geen alternatief voor een iPhone 4 of Samsung Galaxy II maar als je van een conventionele telefoon komt en wat Facebook en SMS wilt doen lijkt ie me wel leuk. Denk dat ie meer in de vrouwen-hoek zit met als criteria, leuk en schattig. Prima toch. Wachten op de Pre3....
En vrouwending, mwa, ik denk dat dat wel meevalt. Als je een handtas hebt is een 5 inch telefoon geen probleem. Ik gok eerder op jongeren en niet-die-hard gebruikers die een dure Pre 3 of iPhone niet kunnen of willen betalen. |
|
||||
|
||||
De Nokia E71 heeft een 2.36 inch scherm en was een populair zakelijk toestel. Heb het zelf met plezier gebruikt. Als je de Veer met een TouchPad kan combineren is het misschien helemaal niet slecht. Ik vind het wel jammer dat de accu niet verwisselbaar is. Ik heb bij mijn Pre een losse acculader. Ideaal. Kan mijn tweede accu laden terwijl ik het toestel gewoon gebruik.