alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
terug naar originele palm thema
Na wat gepruts met verschillende thema's en met preware, slaag ik er niet in om mijn orignele theme terug te krijgen...
![]() Wat heb ik al geprobeerd: Erase full erase secure erase heb zelf al een nieuw palmprofile aangemaakt, zodat hij eventuele instellingen NIET kan terugzetten. Ik zit dus nu verveeld met een stuk van een thema (Hero of zoiets). Bestaat er een mogelijkheid om terug naar mijn originele palm thema te gaan? Mijn dank zou groot zijn! |
|
||||
|
||||
Heb je iets aan deze tip op de Precentral Forums?
Er staan nog veel meer draadjes over thema's, dus wat zoeken moet hopelijk een antwoord geven. Succes, groeten, Roel
|
|||
|
|||
Hoi Roel
Bedankt voor je antwoord. Die pagina had ik ook al bekeken, met zijn interne link naar WOSQI. Maar ik dan moet ik terug die preware erop zetten, en wou het eenvoudiger doen... Ik probeer het eens met WebOS doctor... http://ws.palm.com/webosdoctor/webosdoctor.htm Toch bedankt voor het helpen denken. (net nu ik een appointement gezet had 's morgens zodat ik een beter dagoverzicht had ![]() EDIT: Het is gelukt met die webosdoctor.... en voor alle zekerheid toch nog een derde account gemaakt... Laatst gewijzigd door huplahoi; 03 februari 2011 om 16:08. |