alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
instellingen voor internet
Hallo Palm Centro gebruikers,
Ik heb het volgende vraagstuk. Ik heb een T-mobile zakelijk abonnement i.c.m. de Palm Centro. Nu kan ik geen mms ontvangen, niet op internet etc. Tot nu toe kon niemand bij T-mobile mij helpen, omdat zij niet met de Palm telefoons werken. Weet een van jullie hoe de instellingen moeten zijn? B.v.d Betsy Wink Wingks, bureau voor coaching Nijeveen www.wingks.nl |
|
||||
|
||||
dit is weliswaar voor de iphone, maar ik denk wel dat het hiermee gaat lukken
T-Mobile mobiel internet instellingen | iPhone Instellingen
|
|||
|
|||
Ik moet de volgende instellingen invoeren bij Network:
service connection user name password APN Groet Betsy |
|
||||
|
||||
service t-mobile
connection gprs username tmobile password tmobile apn internet
|
|||
|
|||
deze instellingen geven geen toegang tot internet!
|
|
||||
|
||||
vreemd, wat er bij service en connection staat heb ik zo op mijn treo680 ( wel voor rabo mobiel )
die andere instelingen zouden moeten kloppen en anders bij t-mobile effe de algemene gegevens opvragen, normaal staan die op de website, maar die heb ik daar niet kunnen vinden