alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
[Nieuws] Prijs van de Palm Pre steeds lager: nu 80 dollar bij Walmart
De prijs van de Palm Pre gaat de afgelopen weken steeds verder omlaag. Recent was het toestel voor $100 bij Amazon te koop en nu heeft prijsknokker Walmart nog meer van de prijs af weten te krijgen: voor $79,99 kom je in bezit van het nieuwe toestel.
Dat is wel een Sprint-uitvoering, dus daar hebben we in Nederland helemaal niets aan. Gelukkig gaat het op een ander vlak wel goed met Palm, namelijk wat naamsbekendheid betreft. Marktonderzoeksbureau Interpret heeft onlangs een d uitgebracht, waaruit blijkt dat de Palm Pre de hoogste mindshare heeft, achter de Apple iPhone. De onderzoekers keken in hoeverre smartphones zoals de BlackBerry Curve/Storm, T-Mobile G1 en Apple iPhone voldoen aan de kwalificaties 'smart', 'hip/cool' en 'productief'. De iPhone kreeg daarbij de eerste prijs, maar de Palm Pre scoorde heel behoorlijk op de tweede plaats. Bron: Palm Pre's Price Continues to Drop; Now Only $80 at Walmart - Palm pre walmart - Gizmodo |
|
||||
|
||||
Dan kunnen ze ze nu beter hier gaan verkopen. Ik wil er nog best 400 euro voor geven!
|
|
||||
|
||||
Ja maar het gaat hier niet over een los toestel neem ik aan...
|
|
||||
|
||||
Dan nog wil ik hem wel voor die prijs.
Het toestel voldoet zeker voor mijn wensen/doelen. En de naam doet me nog steeds wel wat. (al moet het nu niet meer vele maanden duren..)
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
|||
Ja MET abonnement. En je moet wel weten dat mobiel bellen in de US veel duurder is dan hier.
|