alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
T-Mobile SIM in Amerikaanse Centro (AT&T)?
![]() hello, plaats mijn vraag maar even hier;... weet iemand hoe mijn t-mobile simkaart werkend te krijgen in een at&t palmcentro uit VS (kado gekregen..). dank vast, Mars |
|
||||
|
||||
Is dat een GSM of een CDMA model? Als het een CDMA is heb je er weinig aan hier in Europa. Hmm, laat maar: het zal een GSM uitvoering zijn: Palm Centro for AT&T - Phone Reviews by Mobile Tech Review
Je weet waar je de SIM moet plaatsen? (de batterij verwijderen!) gr, Roel
|
|||
|
|||
![]() huh, hier dan ook nog maar even reageren...had je eigenlijk al geantwoord maar kom steeds weer ergens anders uit, ik moet de weg nog even vinden op deze site, anyway, dank voor reactie en ik heb inmiddels je link bekeken...helaas nog niet wijzer geworden maargoed...deze site heeft wellicht ook nog interessante wetenswaardigheden. Bedankt! groeten Mars
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je een unlocked AT&T Centro hebt? Zo niet, dan zul je 'm eerst moeten laten unlocken, want anders gaat 'ie alleen maar werken met AT&T sims.
|
|
|||
|
|||
![]() tja zucht hb m inmiddels proberen dmv codes maar blijft niet werken met t-mobile sim. Is inmiddels met iem.mee die weer iem.weet,die iem.weet......die m misschien werkend kan krijgen....
Hoop op het beste, m'n treo680 is echt OP... Bedankt nog |