Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 november 2008, 23:51
Dan83 Dan83 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 3
Palmtreo 680 blijft continu opstarten (het logo) ook na harde reset??

Enige tijd geleden verstuurde ik een sms en sprong mijn treo 680 uit en startte zich opnieuw op. Hij komt echter nooit meer van dat opstartscherm af.

Mijn Palmtreo blijft continu opstarten. Ik zie dan het logo van palm staan en het zwarte balkje van links naar rechts gaan. Als dat balkje bijna rechts is (bijna voltooid), gaat het scherm uit en begint het opstarten weer opnieuw.?! Ik heb ook de harde reset geprobeerd, maar daar reageerd hij ook niet op.. Help wat kan ik doen.. Dat ding blijft maar opstarten als een gek.. Ik kom er niet meer in... Ik heb hem pas een week of twee..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 november 2008, 13:06
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Heb je echt een harde reset gedaan? Dus met bevestigen via de up-toets?

Daarna is je toestel weer helemaal in de fabrieksstand.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 november 2008, 17:48
Dan83 Dan83 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 3
De harde reset voor de Treo 680 is anders en die heb ik al geprobeerd. De aan/uit knop ingedrukt houden bij batterij weghalen en weer erin zetten..

Ook dezelfde combi met de pijl naar boven heb ik al geprobeerd...


Wat is er aan de hand?.. Help..
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 november 2008, 22:23
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Weet je zeker dat je een harde reset hebt uitgevoerd?

Bij een harde reset (ook op de treo 680) moet je bevestigen met pijl omhoog en moet je opnieuw de taal van je palm kiezen, heb je deze stappen gehad?
__________________

I will live forever or die in the attempt
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 november 2008, 07:21
Dan83 Dan83 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 3
ja dat heb ik... Ik kom namelijk niet tot die stap... dat ding blijft maar opnieuw opstarten en komt nooit in een menu..
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 november 2008, 07:53
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Ok, dan is het helaas nog niet gelukt een harde reset uit te voeren. Je kunt de volgende opties proberen:

1. Batterij er uit, batterij er in, rode power toets ingedrukt houden tot net nadat het eerste zwarte balkje vol is, en dan loslaten. Het is niet belangrijk dat de rode knop gelijk is ingedrukt als de batterij er in gaat, maar wel dat de knop ingedrukt wordt gehouden op het moment dat het balkje vol is, en dat je 'm daarna loslaat.
Als het goed is krijg je gelijk na het loslaten de vraag of je alles wilt wissen.

2. Hoewel ik het nog nooit heb gehad dat deze reset faalt kun je ook nog een tussenvorm proberen. Bij een terugkerende reset zit er meestal een programma dwars die automatisch opstart. Je kunt voorkomen dat er programma's opstarten door de bovenstaande procedure uit te voeren met de "omhoog" knop. Hiermee kun je als het goed is voorkomen dat de telefoon in een reset cyclus blijft hangen.

Succes!
__________________

I will live forever or die in the attempt
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 november 2008, 13:48
Mikey Mikey is offline
Lid
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 02 februari 2005
Locatie: Maastricht
Berichten: 43
Heb dat ook een keer gehad. Hemel en aarde bewogen en uiteindelijk bleek dat mijn screenprotector wat te ver was doorgeplakt (onder het randje van de behuizing). Die mocht blijkbaar alleen op het zichtbare deel van hnet scherm zitten. Per ongeluk dus eronder geplakt. Na het weer "terughalen" van de screenprotector geen last meer van gehad.

Bij mij was het dus een knullig mankement, wellicht kun je het voor de zekerheid ook even bekijken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023