Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 juni 2007, 23:01
pilotrob
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy kan palm tx niet koppelen aan pc

ik ben een nieuwe gebruiker van Palm. Na de eerste keer aansluiten van de palm op de PC heb ik normaal hotsync kunnen gebruiken, zowel op mijn werk als thuis. Een dag later weer geprobeerd, maar kon nu zowel tuis als op het werk niet meer synchroniseren. Na uren zoeken en de forums raadplegen viel mij op dat de thuis-pc een foutmelding (geeluitroepteken) geeft in apparaatbeheer. vervolgens geprobeerd om nieuwe drivers te installeren, maar krijg nu de foutmelding dat de installatiesoftware niet gevonden wordt en wordt ik doorverwezen naar de hardware leverancier. Op de site van palm kan ik niets vinden. Is dit een veelvoorkomend probleem of kan iemand mij op weg helpen.
Dank voor de moeite

Bijgwerkt 24-06 :Het probleem is opgelost. Weet niet precies hoe ik een en ander heb opgelost, maar na een paar keer een harde reset gedaan te hebben en alle software op mijn pc verwijdert te hebben en opnieuw geinstalleerd te hebben werkte het weer.

Laatst gewijzigd door pilotrob; 24 juni 2007 om 00:22.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 juli 2007, 01:04
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Ja, probleem is ook bij mij gekend. Na meermaals de software opnieuw geïnstalleerd te hebben, ging het ook weer bij mij. Ik ga er ook niet over liegen dat ik ook meermaals een reset heb moeten doen, en niet steeds een softe
__________________
ITIME - Time To Get It
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023