alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Bekijk resultaten enquête: Ik ga de foleo kopen: | |||
Ja, zeker wel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
Waarschijnlijk wel |
10 | 27,78% |
Waarschijnlijk niet |
12 | 33,33% |
Nee, zeker niet |
12 | 33,33% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
![]() Beste Mensen,
Ikzelf ben heel erg geïnteresseerd in de Foleo. Ik vroeg me af hoe jullie over het nieuwe apparaat denken, daarom deze poll. Gr. M0s..
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk niet. Misschien wel.
|
|||
|
|||
Ben al jaren een Palm fan maar deze telg komt er bij mij niet in
![]() |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk niet. De Foleo is een apparaat dat goede gebruiksmogelijkheden biedt, alleen zit ik niet op een dergelijk apparaat te wachten.
Ik ben geen road warrior die een, eeuh, nou ja, soort van foolproof laptop zoekt ![]() |
|
||||
|
||||
De Foleo als idee vind ik goed, maar als ik zie waar Asus binnenkort mee komt voor de helft of minder dan wat de Foleo moet gaan kosten denk ik dat het gewoon een te duur verlengstuk is van een smartphone.
En zelf heb ik voldoende aan de basisfuncties. Ik doe nauwelijks iets met grote mailbijlagen, word- en exceldocumenten, dus daar heb ik dat grotere scherm en toetsenbord niet voor nodig. gr, Roel.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk niet.
Voegt voor mij weinig tot niets toe. |
|
||||
|
||||
Ik heb een Treo, die ik vooral voor de basis gebruik, en een laptop die echt zwaar gebruikt wordt. Kortom, een Foleo daar tussenin is overbodig en voegt niets toe.
|
|
||||
|
||||
Helaas.
Heb reeds een 650 en een flybook, en de foleo maakt het nıet makkelıjker. (ondanks palm OS) Gewıcht en opstarttıjd ıs plus. Verder nog geen extra voor me. Leuk als vakantıelaptop. (hıer ın turkey bv.)
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Het principe van de Foleo spreekt me wel aan, en ergens ben ik misschien wel geneigd om zo'n apparaat te kopen. Ik heb een desktop voor het 'zware' werk, en een fullsize laptop met bijna desktop-specs vind ik te veel en te zwaar. Maar als ik de prijs van de Foleo zie (500 USD, dus waarschijnlijk minimaal 500 euro in NL), dan vind ik het ineens een stuk minder interessant.
En begrijp ik nu goed dat je alleen maar kan synchroniseren met een telefoon? Ik wil dat ding ook op kantoor of via wifi kunnen synchroniseren met bijv. een Exchange-server. edit: ik zie nu de nieuwe ASUS Eee PC, en die wint het voor mij heeeeel dik van de Foleo. Eenzelfde insteek, maar dan voor de helft van de prijs. Oké, hij start niet zo snel op, maar op papier is dit toch echt wel een Foleo-killer voordat de Foleo in de winkel ligt. Sterker nog, ik denk dat er heel snel na de introductie een Asus in mijn auto ligt ![]()
Palm Vx -> Sony Clié N770C -> Tungsten|T -> Xplore G18 -> T|X -> Treo 650! Laatst gewijzigd door namruuh; 20 juni 2007 om 09:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
In de specs staat niets over Blauwtand, dus verbinden via GPRS ( ![]()
|
|||
|
|||
Reden waarom ik er misschien GEEN zou aanschaffen... Nou, ik herhaal waarschijnlijk wat hierboven reeds werd aangehaald...
- is een duur 10inch verlengstuk van een treo - waarom zou ik 1.100gr meezeulen om enkel een groot schermpje (10inch) te hebben als je weet dat je een topklasse lichtgewicht SONY LAPTOP Vaio VNTX3 hebt (weliswaar met een ander prijskaartje) waar ALLES insteekt en veel meer aankan met zijn 11inch, 1.250gr en een batterij van om en bij de 8u !? Het grote scherm IS een argument als je veel typt of surft, maar dat is dan ook alles ! Daarvoor neem ik geen 1.100gr extra mee ! Ik neem met graagte 1.250gr mee, als ik dan ook nog eens DVD kan schrijven, branden en dies meer ! ![]() Misschien konden ze gewoon een lichtgewicht scherm ontwikkelen dat aansluitbaar is aan jullie Treo en mijn T3 of TX ! Zo eentje van +/-400gr. Als ik gauw de berekening maak: voor ons klein T3 schermpje incl Palm heeft men 150gr nodig, dus schat ik zo'n 350 à 400 gr voor een groot scherm... Naief geredeneerd misschien maar toch... ![]()