Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 juni 2001, 13:27
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Zojuist online gegaan:

Review van de Palm m100/m105 color set, een transparant alternatief voor de zwarte behuizing van de m100 series.

http://palmclub.nl/reviews/accessoires/color/
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2001, 08:16
pietermx
Guest
 
Berichten: n/a
Prachtig, gelijk verkocht

Ik denk dat de Brando Shop blij is met dit review. Ik heb gelijk even gekeken of er een leuk kleurtje voor mij bij zit, en de donkere (zwarte) versie lijkt mij wel wat. Ik heb een M105, maar volgens de website past hij daar ook prima op (lijkt mij ook logisch, hij is immers precies hetzelfde op de geheugen module na).

Vanmiddag dus maar even de credit card van m'n ouders lenen

In iedergeval, nog een vraagje. Hoe lang duurt het voordat het spul binnen komt (wat is de verzendtijd)?

Groeten, Pieter
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 oktober 2001, 10:46
pietermx
Guest
 
Berichten: n/a
Cool En.... Klaar!

Daar kwam hij dan! De Palm M10X color set. Ik heb nog even contact gehad met de maker en zei dat ik het een orgineel idee vind.

Maar goed... Hij kwam binnen, en toen? De metalen onderdeeltjes overzetten is totaal geen probleem, echter je moet er wel om denken dat je niet te veel kracht wil zetten (kijk eerst goed hoe ze vast zitten).

Ik heb zelf gekozen voor ICE color (incl. buttons). Echter omdat ik de zwarte buttons duidelijker vind heb ik deze er in geplaatst.

Zie de foto's voor meer details
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ice.jpg‎ (51,1 KB, 53x gelezen)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 oktober 2001, 11:09
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ik vind het een mooi setje. maar ik maak me toch wel even druk over het feit dat het allemaa wel kwetsbaar is. ik ben een leek in het open maken van elektronische spullen. dus heeft er iemand een specifieke handleiding over het hoe en wat qua in elkaar zetten van het geheel?

is het trouwens ook mogelijk om op een andere manier dan de creditcard te betalen?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 oktober 2001, 11:21
pietermx
Guest
 
Berichten: n/a
Het is vrij makkelijk om de onderdeeltjes over te zetten (totaal 4 metalen plaatjes, 3 voor de batterijen en eentje voor de stylus. Allemaal vrij gemakkelijk. Kwetsbaar is een Palm van binnen zeker niet. Zolang je maar uit kijkt dat het beeldscherm niet toevallig onder een stoelpoot of iets dergelijks komt kan er moeilijk wat gebeuren (het bestaat ook maar uit 1 printplaatje, geen gedoe dus met losse onderdelen etc. dat je wel eens in de wat oudere telefoons tegen kwam.

Zo ver ik weet is credit card de enige manier om te betalen (tenzij je in Honk Kong woont ). Vrij veilig tegenwoordig omdat je het recht hebt betalingen terug te vorderen als ze niet op jou naam staan (mocht iemand het nummer onderscheppen).

Een handleiding over het openmaken van de M10X is te vinden op,

http://www.gethightech.com/generic.html?pid=118

Waarschuwing! In deze handleiding staat ook hoe de monitor kabels te verwijderen. Dit is ZEKER NIET NODIG (begin hier dus ook niet aan). Het kan geen kwaad maar het brengt altijd een beetje extra risico.

Verder echt een aanrader! De ICE-color vond ik het leukst in combinatie met de originele (zwarte) knoppen (die passen ook in de nieuwe behuizing)

Mocht je hulp nodig hebben, ik woon in Friesland (Buitenpost), ligt tussen groningen en leeuwarden. Op risico van jezelf wil ik gratis het frontje er op zetten (mail gewoon even naar pieter@zesentachtig.nl )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023