Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09 augustus 2005, 21:13
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Dat kan, maar het is wel de hardware van zo'n geruchten-treo: andere knoppen en vierkant d-pad.
Misschien is het wel een beta versie van de Treo 650. En dus geen nieuwe versie van de nieuwe Treo
  #22  
Oud 09 augustus 2005, 22:45
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Ik heb de video's nog eens goed bekeken en er zitten inderdaad wel een paar rare dingen in. Ik ben er inmiddels eigenlijk ook wel van overtuigd dat de nieuwe treo niet op WM zal draaien.



Er zitten te veel rare bewegingen in en er worden andere dingen te duidelijk niet in beeld genomen, terwijl je die normaal wel in beeld zou brengen. En of het nou het uiterlijk van de nieuwe treo is of niet, ik denk inderdaad dat ze op een andere manier de wm schermpjes erop hebben gekregen.

Ik heb alleen geen idee hoe.
  #23  
Oud 09 augustus 2005, 22:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Je kunt bijv. een videootje van een WM-scherm afspelen...
  #24  
Oud 10 augustus 2005, 05:23
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Wat is dan wel een onomstotelijk bewijs zonder officiele aankondiging van Palm? Zit er in WM een 'about' of 'system' scherm waarop staat welke hardware op welk OS draait? (Zoiets als het apparaatbeheer in Windows Desktop?)
__________________
WM is een drieletterwoord
  #25  
Oud 10 augustus 2005, 07:01
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
[size=2]Wil je graag dat Palm op WM gaat draaien? [/size]
[size=2][/size]
[size=2]Het is een gerucht en sommige mensen geloven in het gerucht en sommige niet. Toen ik de filmpjes de eerste keer zag was ik op zijn minst verbaasd. Maar nu ik de filmpjes een paar keer heb gezien kan ik me niet voorstellen dat dit echt is. Je zou dan een aantal dingen volgens mij toch anders in beeld brengen. [/size]
[size=2][/size]
[size=2]En over dat videofilmpje: ik weet niet echt hoe het eruit ziet om een filmpje af te draaien, maar in het derde filmpje zet ze (keurig gelakte nagels, vandaar) hem aan en vervolgens zou het filmpje dus moeten gaan lopen. Nou moet ik zeggen dat ik geen ervaring heb met filmpjes, maar mijn mp3 speler start wel op, maar gaat niet automatisch lopen. Nou kan het uiteraard wel zo zijn dat ze buiten beeld op de startknop drukt, maar het scherm staat nog wel op keylock, dus dat lijkt ook niet zo voor de hand liggend. Aan de andere kant...........krijg maar eens iets gedaan op keylock!!!! Nee het moet wel een goed opgezette grap zijn. [/size]
  #26  
Oud 10 augustus 2005, 07:39
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digilb
Zit er in WM een 'about' of 'system' scherm waarop staat welke hardware op welk OS draait? (Zoiets als het apparaatbeheer in Windows Desktop?)
Ja, een vrij uitgebreid About-scherm.
Maar ja, als je echt wilt, is dit eenvoudig na te maken. Gewoon een Basis-applicatie in elkaar zetten met tabs en een text naar wens. Linken met een Shortcut die je "About" noemt en hetzelfde icon nemen als het originele About-scherm. Niemand die het verschil merkt.

Laatst gewijzigd door Frank; 10 augustus 2005 om 17:09.
  #27  
Oud 10 augustus 2005, 08:01
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Alleen blijft Palm wel erg stil naar aanleiding van deze geruchtenstroom.

Van de andere kant: de keren dat ze wel ingrepen ging het uiteindelijk om betrouwbare geruchten/foto's. Deze keer vinden ze het misschien hooguit leuke reclame voor hun naamsbekendheid in het PPC kamp. Kunnen die mensen in ieder geval zien hoe de hardware eruit ziet

Doe mij maar even geen opvolger van de Treo 650, want dan wordt ik weer zo onrustig (ik ben er niet voor in behandeling: die onbedwingbare koopneiging )

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
  #28  
Oud 11 augustus 2005, 14:44
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Volgens DigiTimes (een Taiwanese website) gaat HTC een Windows Mobile Treo produceren en dit apparaat moet begin 2006 uitkomen.

Dat High Tech Computer dit gaat doen is op zich geen nieuws, want de huidige Treo komt uit dezelfde fabriek en ze maken ook verschillende PPC modellen.

De Treo 650 wordt gemaakt via een OEM contract en ze gaan de Windows Mobile Treo produceren op basis van een ODM contract, waarbij ze deels meehelpen bij het ontwerp.

Groeten, Roel.

Uit het HCCNET webwoordenboek:
Citaat:
OEM = Afkorting van Original Equipment Manufacturer. Halfproducten die door leveranciers gekocht worden om samen met het eigen product onder eigen naam verkocht te kunnen worden. Zo’n product is meestal 20 tot 30% goedkoper dan hetzelfde product dat direct aan een particulier wordt verkocht.
En ODM = Original Design Manufacturer (gevonden op deze site )
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 11 augustus 2005 om 14:52.
  #29  
Oud 12 augustus 2005, 08:51
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Twee berichten geleden zei ik nog dat Palm wel erg stil bleef, maar dat lijkt nu te gaan veranderen. In dit artikel op CNET haal ik deze uitspraak:
Citaat:
In an interview, Palm Chief Financial Officer Andrew Brown said that building a Treo that runs on the mobile version of Windows might help the company woo corporate customers who have been reticent to buy its Palm OS-based gadgets.
Ze willen hiermee dus de zakelijke gebruiker binnenhalen die wel een apparaat met een Windows OS koopt. En Palm is meer een hardware dan een software verkoper, dus vanuit hun standpunt gezien klinkt dit logisch.

In hetzelfde interview zegt hij trouwens niet dat Palm bezig is met een Windows Mobile Treo. Palm zegt neutraal te zijn in de keuze van het OS en de email-client. Voor de Treo 650 hebben ze vorig jaar oktober al een afspraak met Microsoft gemaakt om gebruik te kunnen maken van Microsoft Exchange.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
  #30  
Oud 22 september 2005, 19:12
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Het was dus toch Nieuws. Engadget heeft h'm in de handen gehad. Zoals te verwachten viel is zelfs een Wifi kaartje geen probleem. Het is toch echt te hopen dat als er ook een treo700p komt dat deze ook drivers voor wifi kaartjes heeft.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
  #31  
Oud 22 september 2005, 22:10
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Zou inderdaad geweldig zijn, hoewel ik het voorlopig doe met mijn Treo 650. Wat doet dat plakkertje boven het scherm?
  #32  
Oud 22 september 2005, 22:38
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hij bestaat, en daarmee een eind aan de geruchten.

http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?t=21914

Bovenstaande thread is de nieuwe thread voor de Treo 700w, met Windows Mobile. Gaarne daar verder discussieren!

//slotje
__________________
FoleoCentral.com
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023