Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 juli 2005, 02:06
mausse
Guest
 
Berichten: n/a
LD geen BT headset ondersteuning

ER zit zoveel op die LD maar kan er geen Bleutooth headsetje connecten wat een afgang....stel je voor dat skype binnenkort palm os gaat ondersteunen, dan kan ik m'n LD wel weggooien....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 juli 2005, 02:08
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Er zit toch een koptelefoonuitgang op? Geef even aan waar en wanneer je de LifeDrive tegen die tijd weggooit, dan zijn er hier wel wat vrijwilligers die deze graag gratis van je overnemen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juli 2005, 11:54
pschroth
Guest
 
Berichten: n/a
Het lijkt me trouwens beter als er eens werk wordt gemaakt van voip op de lifedrive. Met voipbuster gratis bellen in heel Europa. Heeft me deze zomer al veel voordeel opgeleverd.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023