Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #11  
Oud 17 oktober 2003, 14:47
Breggie
Guest
 
Berichten: n/a
Problemen met digitizer na update

Hallo Peter,

Ik reageer nog even op jouw oproep van alweer een tijdje geleden aan andere Tungsten T gebruikers met digitizer problemen na het installeren van de 'grote' update patch. Ik had na een aantal maanden (aangeschaft december 02) ineens problemen met de digitizer. En wel zo erg dat je de T het liefst heel hard tegen een muur zou gooien. De ellende begon inderdaad nadat ik de eerste patch die problemen met de digitizer moest oplossen had geïnstalleerd. Ik moest vervolgens iedere keer calibreren, daarna was het even beter maar even snel kwam het probleem ook weer terug. De lol ging er wel heel snel van af op die manier. Ik heb toen een harde reset gedaan en in de PC de backup files geschoond (o.a. de bewuste patch en andere rommel weggegooid). Daarna hotsync en toen leek het probleem opgelost te zijn en kon je het toetsenbordje en grafitti ook weer normaal gebruiken. Ik heb nu de 'grote' update patch weer geïnstalleerd en wacht in spanning of het probleem nu weer de kop opsteekt. Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er niet veel meer mensen deze problemen hebben met de T. Of kopen die gewoon maar weer een T2 of (nu) een T3? Dure grap........

Erik
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2011