alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
WebOS update 1.3.5.2 wel/niet doen?
Hoi Palmclub-leden,
Ik heb net een nieuwe Palm Pre. Ben mega enthousiast over het apparaat. Heb een iPhone gehad (ook top) en Android (ook top, maar net iets minder) en nu de Palm Pre met Web OS. Gister kreeg ik een melding dat de nieuwste update te installeren is. Zou ik graag installeren, alleen heb ik eerder ergens gelezen dat deze ervoor zorgt dat je hem in principe alleen nog maar met je (in mijn geval) duitse sim kan gebruiken en dat de app catalog niet meer goed functioneert. Of is dat niet zo en kan ik hem gewoon installeren en hem normaal blijven gebruiken (met mijn Ben/T-mobile sim)? Thx voor de reacties vast! Groeten, Gerrie |
|
|||
|
|||
Zonder problemen de update kunnen installeren op mijn Duitse Pre
Edit: Het enige probleem dat ik heb sinds de update, is dat de Pre geen cookies meer opslaat! dus continu opnieuw inloggen overal... |
|
|||
|
|||
Ook geen problemen ervaren met mijn Duitse Pre. Voor Vodafone was een extra actie nodig, maar dat was verwacht. Op Precentral wel wat gedoe gezien, maar dat is vooral als je patches of Themes hebt geinstalleerd.
|
|||
|
|||
Ah oke, goed te horen. Vanmorgen bleek mijn Pre opeens de nieuwe update geinstalleerd te hebben, maar alles doet het nog iig
![]() Waarom is er voor Vodafone een extra actie nodig? (ik overweeg een vodafone abo met snel internet te nemen) En ik zal ff checken over hoe en wat met de cookies. |
|
|||
|
|||
Ook bij mij in België is de update goed verlopen (via Wifi). Merkte niet veel verschil behalve misschien dat de Calendar iets vlotter werkt. Tenzij ik dat mezelf wijsmaak omdat ik over een dergelijke verbetering las in de lijst met aanpassingen voor deze release?
Wim |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
In ieder geval kan ik nu heel eenvoudig via bluetooth/m'n Pre internetten on the go op mijn laptop. Werkt top!
|
|
|||
|
|||
dit ga ik vanavond ook eens proberen. Welke telecom provider heb je als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
Ik heb BEN (die maken gebruik van het T-mobile netwerk)
|
|
|||
|
|||
Bij mij ging het zo simpel:
- bluetooth aanzetten op mijn Pre en Mac - Verbinding maken - Internetten! ![]() Succes |