Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 augustus 2005, 23:04
neptune
Guest
 
Berichten: n/a
Question Palm software met gewone pc of Mac

Daag allemaal.

Ben zelfs zo nieuw dat ik zelfs het onderstaande niet weet?

Ik loop al een poosje met de gedachte een treo 650 aan te schaffen naar aanleiding van alle stukken die ik hier op het forum heb gelezen.

maar wat ik me nog steeds afvraag hoe die Palm os werkt kan ik die gewoon benaderen vanaf mijn pc met win xp of moet dit via een mac pc?

Ik zit te denken om zo'n compleet op weg pakket aan te schaffen van KPN maar vraag me dan weer af hoe dat gaat met de updates van software of het toevoegen van andere software.

Heb wel het een en ander al gelezen op dit forum maar kom dit eigenlijk nergens tegen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn me hier een beetje op gang te helpen.

hangt er voor mij namelijk vanaf wel of niet aan schaffen maar als ik hem met mijn gewone pc niet kan benaderen heb ik weer een ander probleem.

dankje
Neptune
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 augustus 2005, 23:37
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neptune
Daag allemaal.

Ben zelfs zo nieuw dat ik zelfs het onderstaande niet weet?

Ik loop al een poosje met de gedachte een treo 650 aan te schaffen naar aanleiding van alle stukken die ik hier op het forum heb gelezen.

maar wat ik me nog steeds afvraag hoe die Palm os werkt kan ik die gewoon benaderen vanaf mijn pc met win xp of moet dit via een mac pc?

Ik zit te denken om zo'n compleet op weg pakket aan te schaffen van KPN maar vraag me dan weer af hoe dat gaat met de updates van software of het toevoegen van andere software.

Heb wel het een en ander al gelezen op dit forum maar kom dit eigenlijk nergens tegen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn me hier een beetje op gang te helpen.

hangt er voor mij namelijk vanaf wel of niet aan schaffen maar als ik hem met mijn gewone pc niet kan benaderen heb ik weer een ander probleem.

dankje
Neptune
Palm is gericht op PC en wat op de Mac kan is mooi meegenomen
Wat is trouwens zo'n "onderwegnaarmorgenKPNpakket"?

kees
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 augustus 2005, 07:32
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
Wat is trouwens zo'n "onderwegnaarmorgenKPNpakket"?
Een Treo 650 met TomTom5 (link).

Om even on-topic te gaan: bij elke Palm wordt Palm Desktop meegeleverd, waarmee je je Palm kunt synchroniseren met je PC of Mac. Je kunt nu al Palm Desktop downloaden (Windows of Mac) en installeren zodat je eerst kan kijken hoe e.e.a. werkt voordat je je Palm koopt.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 augustus 2005, 08:44
puccini puccini is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 09 juni 2004
Locatie: 't gooi
Berichten: 32
van de Treo weet ik het niet, maar met de T3 lukt het allemaal prima in combinatie met de MAC, ook TomTom Nav.5 werkt via de MAC
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 augustus 2005, 11:21
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Bij de Treo 650 werkt het net zo goed op de Mac hoor Niet getest, maar het wordt allemaal wel meegeleverd. Kortom, je kan je Palm gewoon gebruiken in combinatie met een computer. Je gegevens kunnen dus uitgewisseld worden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 augustus 2005, 13:25
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
neptune: het antwoord op jouw vraag was ook gewoon te vinden onder de productdetails van de Treo650 op de Palmone-site. Wel zo makkelijk .
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 augustus 2005, 14:09
neptune
Guest
 
Berichten: n/a
Allemaal dank voor jullie replies weet nu genoeg om te weten wat ik wil, dus zullen jullie me hier in de toekomst wel vaker tegenkomen.

nogmaals dank
Neptune
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023