Los bericht bekijken
  #7  
Oud 26 oktober 2005, 10:25
palmdoc's schermafbeelding
palmdoc palmdoc is offline
Forumbikkel
Voornaam: Niels
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 25 februari 2005
Locatie: Nijmegen
Berichten: 113
leren Covertec Case T|T3

toen ik mijn eerste Palm kocht (IIIc) zat er een leren case van palm zelf bij. Het voordeel van deze vond ik dat hij aan de zijkant opent (als een papieren agenda), met genoeg bergruimte voor papiertjes, business-cards, kopieerpasjes etc. Toen nog geen ruimte voor SD/MMC-kaarten, maar die kon ik toch niet gebruiken bij mijn IIIc.

Voor mijn Tungsten|T3 heb ik direct ook een lederen case gekocht van het merk Covertec. (zie ook uitgebreide review op palmclub: http://www.palmclub.nl/reviews/acces...vertec/3cases/ ) Wordt geleverd in een erg verzorgede verpakking, die ook mooi kan dienen als latere opbergdoos. of cadeauverpakking
Ik ben erg tervreden over de case. Fraai afgewerkt en erg duurzaam. Nu (na 2 jaar intensief gebruik) begint te magnetische sluiting wat gebruikkssporen te vertonen, maar verder nog pico bello in orde! Twee "slots"voor SD/MMC-kaarten en 2 voor pasjes etc. Ik denk dat het de ideale case voor de T|T3 is, aangezien je de case met een hand kunt openen (in combinatie met een fraaie, en soepele "swing"vanuit de pols ) en met een hand de palm kunt blijven bedienen (lees: ook openschuiven). Daarnaast is de bevestigingclip in sommige situatie ook erg handig en werkt zonder problemen. (en ook een-handig!)
Voor de sjiek zou ik een case met zijkant-plooi (agenda-vorm) wel leuk vinden, maar dat is denk ik praktischer bij een niet-uitschuifbare palm.
__________________
IIIc -> T|T3 -> Treo 650
Met citaat reageren