Los bericht bekijken
  #55  
Oud 13 januari 2010, 16:47
Jsh Jsh is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 04 november 2007
Berichten: 7
Question Aanschaffen in DE

Hi allen,

Ik ben woonachtig in Duitsland, net over de grens, dus ik dacht "laat ik er eens eentje bestellen bij O2". Ze hebben een constructie, waarmee je het toestel voor 20 Euro per maand kunt krijgen, zonder verder abonnement. Tot mijn verbazing werd het afgewezen(!). Ze weiger duidelijk te vermelden, waarom ze het niet willen doen. Laatste argument was "gezien hun interne zakenkriteria".
Omdat ik verder nooit problemen heb gehad op het gebied van bonitaet, vermoed ik, dat er iets anders speelt (Een paar jaar geleden kon ik gemakkelijk een abonnement afsluiten bij T-Mobile). Heeft iemand van jullie dit ook al eerder gehoord of meegemaakt?

Het lijkt mij nu dat ze de Duitse Pre liever niet willen leveren aan Nederlanders (om het woord buitenlander niet te gebruiken). Zou het iets met Palm's marketing te maken kunnen hebben? Ik las op een forum, dat Palm probeert om de toestellen aan regios te verbinden als het gaat om de onlineshop voor applicaties. Is dat zo?

Voor mij rest niets anders dan wachten totdat het toestel in Nederland uit komt.

Groet,
Jsh
Met citaat reageren