Los bericht bekijken
  #26  
Oud 11 mei 2004, 13:42
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Op 11-05-2004, om 11:38 heeft spud dit gezegd in bericht #24
Misschien is dit een beter thread voor mijn vraag.

Ik zag dat Jean Paul reeds in een andere thread meldde dat TomTom Navigator ook op de Treo 600 werkte. Maar reageerde daarna een beetje vaag op een bevestigende vrag. Ik wilde dit toch nog even zeker weten, alvorens ik een Treo ga kopen.
Kan iemand mij alsjeblieft even bevestigen of dit inderdaad het geval is, en dan denk ik vooral aan de 3D view. Het lijkt me zo sterk dat dit inderdaad werkt op de 160x160 resolutie van de Treo. (een screenshot zou helemaal geweldig zijn)
Ik kan je alleen deze screenshots geven. Zolang ik geen kabeltje heb of nog niet over een Treo met Bluetooth beschik, werkt de navigatie niet en kan ik dus ook geen echte 3D-view laten zien (er zit in de Palm-versie van Tomtom Navigator geen 'Demonstreer route'-mogelijkheid.





Maar het werkt dus, voor zover ik kan zien. Of het *echt* met een GPS werkt kan ik niet testen. Voor zover ik het zelf kan beoordelen, werkt het niet supersupersnel (geen T|T3-snelheid), maar desondanks meer dan werkbaar.

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 11 mei 2004 om 13:48.
Met citaat reageren