Los bericht bekijken
  #20  
Oud 18 augustus 2009, 22:03
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
Door PALM gewend geraakt aan gebruik van de vinger. Interessant, vertel?
Ik kan anders prima uit de voeten met WinMo en m'n vingers.
Ken je HTC's woord "Touch"? Waar denk je nu dat dat voor staat?
Ten eerste heeft niet iedere WM6 telefoon Touch, alleen HTC. Ten tweede is het een schil, waar WM6 en applicaties van derden geen gebruik van maken, dus gaat Touch bediening hier niet op, alleen datgene wat HTC in die schil gebouwd heeft. Ten derde heb ik als laatste de HTC Touch HD gehad. Geen kleintje dus. Maar zelfs daar, zoals ik al aangaf, waren checkboxjes voor Taken te klein om fatsoenlijk met je vingers taken aan of uit te vinken. Ook de agenda was moeilijk te bedienen. Vooral bij invoeren van tijden met de mini scrolbar. En daarvoor had ik de HTC Touch Pro, die buiten de Touch schil voor mij alleen met pen te bedienen was. Dus toen maar de HTC Touch HD gekocht om toch beter met mijn vingers te kunnen bedienen. Wat niet altijd opging. Dat is een dag en nacht verschil met de Treo 650 die ik heb gehad (en daarvoor de de Palm III en Palm V. Alleen die bediende je bijna alleen met de pen) en de HTC Hero die ik nu heb. De HTC Hero is kleiner van scherm en is beter te bedienen dan de grote HTC Touch HD. IK weet dat, omdat ik beide heb (gehad = HTC Touch HD verkocht).
Dus ik hoop dat je vragen hiermee beantwoord zijn. Dus ik ben aan de Palm (Treo 650) geraakt en weet donders goed waar Touch voor staat.

Laatst gewijzigd door eric40; 18 augustus 2009 om 22:11.
Met citaat reageren