Los bericht bekijken
  #9  
Oud 17 augustus 2009, 11:46
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Iemand nog op de Pre aan het wachten, of allemaal al gillend weggerend naar de iPhone en/of Android?
Ik!
Toen ik hoorde dat alleen de operators O2 en Movistar een contract hadden afgesloten met Palm en dat zij pas vermoedelijk in december de Palm leveren, had ik weinig hoop dat voor Nederland nog dit jaar een Palm zou komen. Ik had dus geen zin meer om te wachten.
Eerst de iPhone besteld, maar toen de levertijd van 3 weken naar 2 maanden ging heb ik deze bestelling geannuleerd. Kan ik net zo goed wachten op de Palm Pre!
Toen gekozen voor de HTC Hero. Zeer tevreden. Android werk beter dan WM6 welke ik nu had. Scherm mag iets groter omdat in protrait stand de virtueel keyboard iets te smal is. In landscape mode is deze goed. De widgets vind ik een uitkomst waarmee je je schermen naar eigen smaak kan invullen. Een ander welkome extra is de digitale kompas. Nu dat ik deze heb wil ik niet meer zonder.
Vooral het gemis van een digitale kompas in de Palm Pre is voor mij aanleiding om niet meer voor de Palm Pre te gaan. De volgende Palm moet gewoon deze in zich hebben wil ik nog voor een Palm gaan.
Met citaat reageren