Discussie: Palm Treo Pro / 850
Los bericht bekijken
  #11  
Oud 23 augustus 2008, 10:46
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits Bekijk bericht
Ben hier niet blij mee Ik vind jullie nieuwsmeldingen juist wel interessant, dan blijven we tenminste nog op de hoogte van wat er WEL te melden is.

Er blijven altijd mensen die het niet met je eens zijn, er volgt dan een discussie, daar is dit forum toch ook voor?

Dat je daarbij kritische opmerkingen maakt verlevendigd de discussie. En dat is dus precies wat er gebeurd! Petje af!

Caz en Gonnie, hoop dat jullie het voor elkaar krijgen juist energie te halen uit de discussies, want er zijn genoeg Palmvrienden die dit zeer zeker wel weten te waarderen!!

SVP doorgaan, ik blijf er naar uitzien!

Groet,
Frits
ik sluit me volledig bij Frits (en de andere aan)!!!!
Het is zeer spijtig!!!!!!
Had ik er meer kaas van gegeten en wist ik waar de nieuwtjes te vinden (en moest ik tijd zat hebben (doe net hetzelfde voor de belgische inline skaters; dus weet waar we over spreken...)...) dan wil ik zeker bijdragen..
Misschien zijn er anderen die zich geroepen voelen!!

Plzz mensen, er zijn er wel degelijk die dagelijks (meermaals zelfs) jullie nieuwtjes komen lezen!!!!
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren