Los bericht bekijken
  #23  
Oud 16 mei 2008, 18:06
Klaas40
Guest
 
Berichten: n/a
Dag iedereen,

Ik ben de hmhm-trotse bezitter van een Lifedrive! Gekocht op 31 juli 2006 via pdashop, tijdens de eerste 15 maanden dat ik hem had, is hij 3 keer binnengeweest, precies omdat hij 'dood' was. Alle mogelijke resets geprobeerd, niets hielp...
In december 2007 is hij dan vervangen door een andere Lifedrive, die 2 maand later alweer defect was, nu werkte het touchscreen niet meer. Terug binnengebracht, op 8 april of zoiets teruggekregen. We zijn nu een maand later, en hij is alweer helemaal dood! Er is dus duidelijk een probleem met deze toestellen.

Aangezien pdashop zelf de moeite niet wilde doen om dit deftig op te volgen, heb ik zelf naar de hersteldienst gebeld. Hoewel ik op "1" gedrukt had voor Nederlandse assistentie, moest ik alles in het Engels gaan uitleggen. Soit, ik doe mijn verhaal, vraagt die kerel het serienummer van mijn vervangtoestel. Wat blijkt? Dit toestel is in januari 2007 verkocht geweest in Mexico! Ik heb dus helemaal geen nieuw toestel gekregen, maar een toestel dat vermoedelijk al eens defect is geweest! Ik heb het gesprek opgenomen, dus ik heb de bewijzen!

Wat ik maar zeggen wil: Palm is net als vele andere giganten: EEN BEDRIEGER!

Men weze gewaarschuwd! Wat ik van pdashop denk, dat doet hier niet terzake, maar het is allerminst positief... De manier waarop ze mij behandeld hebben, is ronduit schandalig!
Met citaat reageren