Los bericht bekijken
  #18  
Oud 21 februari 2004, 09:10
Peter Kulche
Guest
 
Berichten: n/a
winnaar op winmagazine website

Dag mensen,
Ik kom niet meer zoveel op openbare webfora vanwege het hoge zeurpietengehalte. En als het nu eens zeurpieten waren die een punt hadden, dan zou je er nog wat van opsteken. Maar zonder zaken te checken zaken de wereld in helpen vind ik nu een van de minpunten van internet. Neem nu eens dit forumtopic van de uitslag van de wedstrijd op www.winmagazine.nl. Ja (!) , er was een mogelijkheid om je bedrijfsnaam op te geven bij de prijsvraag. En laat de winnaar nu net alleen zijn bedrijfsnaam opgeven en NIET naam + achternaam. Dus... Palmclub en winmagazine moesten op zoek (!) gaan naar de juiste persoon achter dat botterverhuurbedrijf en kwamen uiteindelijk natuurlijk wel in contact met de juiste winnaar. Het leek mijn persoontje, die dag webbeheerder van winmagazine.nl wel eens aardig dat mooi plaatje van die boot te gebruiken. Eens wat leukers dan zo'n saaie palm.
Overigens geeft Mobileware aan te kijken of die winnaar niet iets anders kan krijgen. Hij heeft al een PalmOne Treo 600 maar die blijkt niet te passen op / aan een GPS kit als Perfect Passenger...

Peter Kulche, winmagazine

Laatst gewijzigd door Peter Kulche; 21 februari 2004 om 09:22.