Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 augustus 2006, 09:22
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog
Leuke review Gonny!

Uit de review maak ik op dat je de software getest hebt op een Treo 650, kan je ook een indicatie geven over de snelheid van de applicatie, is het 'refreshen' van de kaarten ongeveer hetzelfde als met TT5, of is het langzamer dan wel sneller?
Hi GJ! Ik antwoord maar even voor Gonny, omdat ik in het review onder kopje Geheugen dit al voor een deel heb behandeld Ik vind TT6 zwaarder dan 5, maar niet zo storend dat de kaarten achterlopen bij waar je bent zeg maar.
Citaat:
En als tweede vraag, de prijs van 99 euro, is dit de prijs voor gebruikers die al in het bezit zijn van een Tomtom licentie (3 of 5) of is dat de losse verkoopprijs? met andere woorden, komt er - net als bij de introductie van 5 - nog een speciale upgradeprijs, of is dat die 99 euro?
Er is (nog) geen upgradeprijs bekend gemaakt, dus dat is nog even afwachten. Voor deze prijs verwacht ik overigens niet meer dat TomTom een aparte upgrade gaat aanbieden. Voor alle duidelijkheid: de 99 euro is de nieuwprijs.
Met citaat reageren