Los bericht bekijken
  #9  
Oud 16 november 2009, 16:05
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Welnu...

À 7,99 euro heb ik een bluetooth-adapter voor de PC gekocht, waarna eigenlijk alles (bijna alles) van een leien dakje liep. Aanvankelijk was het even uitproberen via welke poort de communicatie diende te geschieden (dat is een stap waar je vanzelf terecht komt als je de procedure voor het syncen via bluetooth voor de eerste keer doorloopt), maar met hulp van een chattende Palm-medewerker was dat snel gevonden. (Die online helpdienst van Palm is overigens wel van superieure kwaliteit, zeg!)

De eerste keer syncen duurde vreselijk lang, omdat alle foto's die ik op mijn 4Gb card heb staan moesten worden teruggecopieerd naar Palm Desktop. Maar thans gaat het syncen eigenlijk niet merkbaar langzamer dan destijds met het kabeltje. Wel zijn er wat meer muis- en stylus-handelingen voor nodig, maar die doe je na een paar keer blindelings.

Het enige dat ik nog niet aan de gang heb gekregen is de conduit voor het programmaatje Currency, noch de conduit voor FBTV - maar die laatste deed het onder Vista ook niet. Bovendien heeft dat niets met bluetooth te maken, maar alles met mijn volslagen onbekendheid op dat gebied.

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren