Los bericht bekijken
  #133  
Oud 10 januari 2009, 00:34
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nog even kijken of ik veel fout had.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Ik verwacht bij de bekendmaking een smartphone met nadruk op:

1) Groot scherm, hardwarematig toetsenbord
Check.

Citaat:
2) PIM, E-mail, maar ook IM en Sociale Netwerken - met name Facebook. Ik denk dat Palm samen met Facebook een deal heeft gesloten om alles ontzettend te integreren - wellicht zelfs met Palm-only functies.
Mja check, je kunt inderdaad zien of je Facebook vriendjes online zijn of niet, en ze berichten sturen, die mengen met de SMS'jes en E-mails die je ze stuurt

Citaat:
3) Tenminste 1 nieuw technologisch snufje, zoals destijds multitouch touchscreens op de iPhone
Um. Nouja, de Touchstone draadloze oplader dan maar?

Citaat:
4) Goede deals met één of meerdere mobiele operators in de VS - noodzakelijk, anders verkopen ze geen drol.
Mja, Sprint only CDMA dus.

Citaat:
5) Backwards compatibility met huidige PalmOS Garnet applicaties, tot op zekere hoogte. Dus SF Cave ja, Tomtom Navigator misschien.
Ai.

Citaat:
6) Iets met online 'cloud' computing. Dus centrale, online opslagplaats voor Calendar, bestanden, dat soort dingen. Bedrijven gaan dit niet pikken ivm privacy, maar consumenten vinden nergens anders nog zo'n goeie dienst terug met uitzondering van het wat problematische MobileMe van Apple.
Palm biedt dus zelf geen 'Cloud' dienst aan, maar biedt wel verregaande integratie met bijvoorbeeld Google Calendar of Facebook voor je online gegevens, die gesynchroniseerd blijven. Dat Palm 'Synergy' gedoe dus.

Mja, al met al wel aardige voorspellingen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren