Los bericht bekijken
  #18  
Oud 12 juni 2003, 21:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
het is in ieder geval duidelijk dat ze bij t-mobile niet weten waar ze het over hebben; of ze nemen niet de moeite om duidelijk te lezen. Volgens mij is het namelijk helemaal niet nodig om je gsm in te stellen om te kunnen gprs-en met je palm. Hoe weet ik dit?
Nou, ik heb nog een oude m100 liggen en daar heb ik het proggie van T-Mobile op geinstalleerd. Het werkte prima! Maar met een m100 gprs-en is natuurlijk een stuk minder leuk dan met een z71. Hoe dan ook, het ligt dus niet aan de instellingen van de gsm (nokia 6310i), maar aan de instellingen van de Palm. Ik heb nog wel geprobeerd om de instellingen van de m100 - het proggie van T-Mobile maakt automatisch instellingen aan in prefs-network en prefs-connection - over te zetten naar de Z71 maar dat werkte niet.

Een oplossing zou misschien kunnen zijn om dat os4 proggie van T-M te herschrijven naar os5, maar ik zou niet weten hoe. Misschien dat 1 van de wizzkids van de Palmclub dat kunnen Dat zal waarschijnlijk sneller gaan dan T-M. Wat een log bedrijf met slecht opgeleid helpdesk-personeel is dat.

gr. MH
Met citaat reageren