Los bericht bekijken
  #42  
Oud 12 december 2011, 17:00
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuipke22 Bekijk bericht
Ik ben jaloers als ik zie hoe gemakkelijk alles is gegaan met de garantie van de HP Touchpad.
Mijn Touchpad heeft vanaf de 2e avond dat ik hem gebruik een balk over het scherm met allemaal strepen in verschillende kleuren.
Hij is via Ebay in de VS gekocht en in Nederland krijg ik bij HP geen enkele medewerking. Hoezo wereldwijde garantie? Telkens wordt ik doorverwezen naar Palm in de VS. Ik moet de Touchpad volgens Palm aan een vriend meegeven die naar de VS gaat en ook weer door hem mee terug laten brengen. Opsturen naar Europa doet men niet. Dit kostte mij bij de koop al € 40 aan verzendkosten en € 60 aan invoerrechten.
Is de service van HP/Palm in enkele maanden tijd zo verslechterd?
Wie weet hier een oplossing voor mij?
Je kan best niet via de nationale vestiging van HP gaan. Daar hebben ze immers nog nooit van webOS, Touchpad e.d. gehoord.

Normaal kan je op de internationale support site van HP een chat starten (via een op je PC te installeren tooltje) en daar zullen ze je wel helpen. Indien dat niet lukt, kan je rechtstreeks naar de support bellen (PM volgt).

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren