Los bericht bekijken
  #31  
Oud 28 mei 2003, 21:32
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Koekiemonster,
Citaat:
behalve die van patrickl
Dat geeft niks hoor, ik ben het ook zelden met jou eens. Ik betwijfel alleen of je begrijpt wat ik bedoelde. Opa gelukkig wel. Ik zal het nog een keer uitleggen. Voor hetzelfde geld had er net zo goed 8MB RAM en een lichtje in kunnen zitten. Dan was het gewoon een volwaardig apparaat geweest. Nu hebben ze het apparaat bewust gekortwiekt. Dat is gewoon vals.

en een Zire laten upgraden bij PalmRepair ... pffft. Ok goed, als jullie dat een goed alternatief vinden prima (niks ten nadele van PalmRepair overigens), maar dan ben je al zo ver in de kosten dat je net zo goed een echte PDA had kunnen kopen. Met bovendien nog een high res scherm, memory kaart slot, backlight, cradle connector ...

jvracing,

Je slaat de spijker precies op de kop. De thread gaat er nou juist over dat ie niet aan de verwachtingen voldoet. Nou goed, inmiddels bezweert de topic starter dat dat niet zo is, maar zo begon het wel. Grappig is dat als je mensen confronteert met hun woorden.

Overigens ken ik al 4 Zires die stof liggen te happen. Klanten van me kochten die dingen ook. Raad eens wat die (al binnen 2 maanden) gekocht hebben? Wow in 1 keer goed, een iPaq! Ik weet dus een beetje van dicht bij hoe "goed" ze bevallen. Hoeveel van die miljoen Zires zouden hun leven nu al slijten als lavulling? Of ruitenkrabber?

Bijzonder grappige discussie trouwens.
Met citaat reageren