Los bericht bekijken
  #72  
Oud 25 augustus 2011, 15:20
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Ik vrees dat we een beetje machteloos zijn. Je kan altijd een heel beleefd mailtje sturen naar een verkoper (Fnac, Amazon, HP, ...) en op je erewoord beloven een trouwe fan te zijn en dus omwille van het grotere goed het meeste recht te hebben op de laatste exemplaren van je droomtablet... Maar ik vrees dat dat nooit indruk gaat maken. Zeker omdat we in een regio zitten waar we zelfs niet worden verondersteld al van webOS te hebben gehoord. Moest het nog een levensvatbaar ecosysteem zijn, zou HP je als pionier mogelijk nog kunnen eren (heel onwaarschijnlijk), maar dat zit er nu al helemaal niet meer in.

Tegen de opportunisten kunnen we niet op. Die mannen zitten constant on-line en zullen de meesten hier steeds voor zijn. 't Is niet voor niets dat we hier pas laat van het aanbod bij Fnac.fr hoorden toen ze bij Tweakers al allemaal hun bestelling hadden geplaatst.

Ik volg bvb nu af en toe de discussie in de (net gesloten) thread op tweakers. Daar zit veel volk met heel veel tijd, da's duidelijk. Meer dan een veronderstelling is het niet, maar ik vermoed bvb veel studenten die logisch door een heel goedkope tablet aangetrokken worden en nu wel wat tijd om handen hebben. Ok, ze zijn niet specifiek door webOS aangetrokken, maar opportunisten kan je ze allemaal nu ook niet noemen. Je kan ze ook als gewonnen zieltjes beschouwen, en da's weer positief voor het (mss onwaarschijnlijke) overleven van webOS op langere termijn?

Hoe dan ook, nog steeds afwachten geblazen...

Wim

Laatst gewijzigd door ishpuini; 25 augustus 2011 om 15:26.
Met citaat reageren