Los bericht bekijken
  #9  
Oud 30 augustus 2006, 16:48
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
De mogelijkheid om POI's geheel uit te zetten zoals in TT5 is verdwenen in TT6. Je kunt nog wel de afzonderlijke POI categorieen uitschakelen, maar de refresh rate van het scherm is hierdoor veel lager geworden. Je ziet het pijltje (met je huidige locatie) niet meer vloeiend over het scherm lopen maar stapsgewijs (en naar mijn mening iets te schokkerig). Hierdoor wordt het zowat onmogelijk om TT6 goed op een Tungsten T5 te draaien. (Er zijn veel problemen geweest met TT5 op een Tungsten T5 en in elk geval was het advies van TomTom het installeren van een "niet Plus kaart" en het uitschakelen van de POI's in de navigatieweergave). Ik vermoed dat juist om deze reden op het Amerikaanse TT6 pakket enkel de Treo modellen als compatible worden genoemd.

Ik heb hierboven enkel de Tungsten T5 genoemd maar ik voorzie hierdoor ook problemen op de LifeDrive en de TX.

Ik baal er nog steeds van dat ik op mijn Treo na een aantal keer het programma te hebben gestart de foutmelding "not enough DBCache" krijg. Ik heb dit zitten monitoren en zodra de "Largest Free Chunk" onder 2.5 MB komt dan helpt alleen een soft reset . Erg jammer dat ze dit probleem niet hebben aangepakt.

De "buddy" optie is echt cool. Heb het vanmiddag uitegtest en je kunt elkaar tekstberichten, locaties en zelfs contacten toesturen. Erg jammer dat de server van TomTom heel traag is en je slechts in 3 van de 5 gevallen verbinding krijgt (Ik heb het via Wi-Fi geprobeerd, dus met de snelheid zat het wel goed).

Wat wel beter is geregeld in deze versie is de switch naar de "Launcher" bij het afsluiten. Binnen 1 seconden ben je terug in het hoofdmenu.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren