Los bericht bekijken
  #9  
Oud 13 juni 2008, 10:09
elbertjan elbertjan is offline
Junior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 juni 2008
Berichten: 2
tomtom 6 op TX - toch problemen

Hoi,

Al ruim een jaar draai ik tomtom 6 bijna probleemloos op mijn palmTX. De enige gekkigheid was dat als ik tomtom niet netjes via 'verlaat applicatie' afsluit hij de GPS muis pas weer ziet na een herstart van de palm (knopje achterkant). Als ik eerst de gps muis uitzet en pas daarna Tomtom zelfde probleem.

Onlangs schakelde de palm zichzelf uit wegens batterij op (even niet opgelet). Maar nu krijg ik TomTom6 met geen mogelijkheid meer aan de gang. Bij opstarten gaat hij de route berekenen tot 84% en verhangt dan de palm zodanig dat de aan-uit knop op de bovenkant niet meer werkt en alleen een reset nog werkt om de palm weer aan de gang te krijgen.

Zelfs een reset naar fabrieksinstellingen (aan -uit knop bovenkant en reset) helpt niet om TomTom6 weer te reanimeren. TomTom5 krijg ik wel weer aan de praat, als ik eerst de palm reset naar fabrieksinstellingen.

Het deed het dus en nu niet meer. Ik had dit ook ergens anders gepost, maar het leek me wel relevant voor deze discussie.

Mocht er iemand een oplossing weten dan graag!

Elbert-Jan

Laatst gewijzigd door elbertjan; 13 juni 2008 om 10:19. Reden: html tags door copy paste ingeslopen
Met citaat reageren