Los bericht bekijken
  #4  
Oud 22 januari 2010, 17:01
jandc jandc is offline
Senior lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 07 maart 2005
Berichten: 64
Dit geloof je niet ...
Mijn Centro had met 3 dagen bezinning genoeg! Sinds vanavond maakt hij terug geluid. Wat ik gedaan heb? Ik weet het niet. Ik merkte een stil systeemgeluidje na het losmaken van de sync-kabel. Het beepje kwam niet uit de luidspreker op de achterkant, maar uit het 'oorgaatje' (hoe noem je dat?) aan de voorkant.
Ineens geprobeerd of ik ook muziek kreeg en jawel hoor, Pocket Tunes speelde hoorbaar via het 'oorgaatje, niet via de luidspreker.
Een aantal keren met de vaste lijn naar mijn Centro gebeld en de beltonen waren nu ook terug hoorbaar, via het hoorgaatje ... en ineens via de luidspreker. Ook Pocket Tunes terug OK via de luidspreker.

Nu maar hopen dat dit OK blijft. Ik heb er eigenlijk niet zo'n vertrouwen in. Dat de speaker ineens kan uitvallen, en dan een paar dagen nadien, zonder aanwijsbare reden, terug functioneert.

Zijn er meer Centro gebruikers die dit euvel kennen?
Blijkbaar is het wel één van de standaard reparaties die pdatechcenter.nl aanbiedt (naast de gebroken of gebarsten schermpjes). Wil dit zeggen dat dit speaker-probleem ook een standaard (dus vaker voorkomend) probleem is?
Met citaat reageren