Los bericht bekijken
  #24  
Oud 20 oktober 2005, 07:03
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Klein bugje: scrollen werkt niet op mijn Treo 650 (voor de programma's per zender)
Geen bugje, het is gewoon nog niet geimplementeerd. (Wat verwacht je van een uurtje programmeren )
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Ook al zijn het je eigen tools niet en geef je er geen support op, is het misschien toch een idee om op je eigen FBTV-pagina te linken naar die updaters? (naar Palmclub-thread of rechtstreeks)
De verandering van de databases hing al geruime tijd in de lucht, dus wou ik absoluut geen support geven op iets waarvan ik wist dat het na een poosje niet meer zou werken. Een van de updaters die ik toegestuurd ging dingen installeren die ik absoluut niet wou en werkte vervolgens ook nog niet eens, dus ...
Maar als er nu (werkende) updaters in omloop zijn wil ik best een link daar naar toe plaatsen, dus: meld je maar!


@Bram: Ik worstel nog met een probleem dat als ik het detailscherm open heb vanuit de programmalijst per zender (de "info" knop) en dan op de "Home" button druk een "real device" spontaan reset . De simulator crasht soms en in debug mode gaat alles goed (dus valt er ook niets te debuggen )
Dus: ik heb je T|3 echt niet nodig, maar ik moest toch iets zeggen na die opmerking van Rudy
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren