Los bericht bekijken
  #15  
Oud 08 januari 2004, 21:11
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ook bij mij gesodemieter .

Mijn palm wou niet meer uitgaan na de auto-off tijd als 'ie in de cradle stond, maar deed in plaats daarvan werd een soort van launcher refresh uitgevoerd: het home-scherm werd na de auto-off tijd opnieuw geladen en de palm ging niet uit. Dit herhaalde zich eindeloos, dus de palm moest handmatig uitgezet worden of uit de cradle gehaald worden.
Eerst dacht ik dat het aan LauncherX lag, die heeft namelijk een "Automatic Application Refresh"-functie. Dit bleek na verwijdering van dit programma niet het geval. Geheugenkaart er maar uit dan, geen effect.
Uiteindelijk maar een hard reset met grote schoonmaak gedachten gestart. Toen ik per applicatieletter terug aan het zetten was in Backupman ging het goed, na iedere letter testte ik of de palm nog uitging na de auto-off tijd, dat was het geval. Zodra ik terug kwam in de launcher was het mis, het probleem was weer terug.
Uiteindelijk kwam mijn nog heldere geest op het idee om Matrix te verwijderen, en ziet, het probleem was opgelost.

Conclusie: doet je palm raar, verwijder dit programma eerst alvorens een hard reset uit te voeren.

NB: ik heb na de hard reset het programma nogmaals geïnstalleerd en nu wil het ook bij mij niet meer werken. Ik krijg heel kort het zwarte Matrix-opstartscherm, maar dan gaat m'n palm direct uit. Dus nu valt het programma ook bij mij niet aan de praat te krijgen: een soft reset helpt in ieder geval niet.