Los bericht bekijken
  #49  
Oud 24 november 2002, 18:12
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV

En binnenkort schaf ik een Bluetoothtelefoon aan, dus dan kan ik ook eens kijken wat de Wirelessmogelijkheden met een PDA zijn.
Na enkele maanden met een iPaq 3970 (met bluetooth) en een Nokia 6310 gewerkt te hebben is de combinatie TT en Nokia 6310 een verademing... niet omdat HP geen goeie bluetoothradios heeft maar vanwege de software implementatie door Palm. Je kunt met 1 hand het adresboek openen....een adres kiezen.....en het nummers middels Bluetooth naar je telefoon sturen. Het ophalen van Mail gaat uitstekend en snel met, naar mijn mening, een prima e-mail programma (versamail)
SMS'en moet ook prima gaan maar nog niet op mijn toestel. Daartoe moet eerst de firmware van de Nokia opgewaardeerd worden.....maar ik heb al een demonstratie gezien waarin dit zeer soepeltjes verliep.
En bij dit alles kun je de telefoon gewoon in je jaszak laten!!

Surfen kan ik niet aanraden, daarvoor heb je minstens GPRS nodig. Maar ook dan is surfen met een PDA (ongeacht het platform of merk) niet prettig. Sites die niet ingericht zijn op een "pda surfer" blijven gewoon te groot en te omslachtig voor dit soort apparaten.
Met citaat reageren