Los bericht bekijken
  #34  
Oud 23 november 2002, 21:32
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Ik wed dat er bij Patrickl nimmer een Palm in huis komt. Ook al zou het de laatste handheld op aarde zijn
Waarom denken jullie toch dat ik zo negatief over Palm denk? Ik heb (afgezien van de sneer over het ontbreken van de MP3 software) helemaal niets negatiefs over Palm gezegd. Jullie lezen er alleen iets negatiefs in.

Ik denk dat je het beter om kunt draaien. Wat mij namelijk wel heel erg bevreemd is dat mensen nu zo overenthausiast zijn over de Tungsten-T terwijl dat apparaat qua dikte en qua scherm techniek overeenkomt met een Clie N (met ook een dik en vertekenend reflective scherm). Dat apparaat is al een paar jaar op de markt. Waarom hebben mensen dus zulke negatieve vooroordelen tegen Sony dat ze niet al lang een Clie N gekocht hebben? Waarom kopen ze dan toch een Palm M5X5 en niet een Clie N?

Nogmaals, als Palm echt met een beter apparaat komt dan de Sony OS5 opvolger van de T675C dan zal ik die zonder meer overwegen. Als het beide niets is (geen virtual graffiti) zal ik zelfs een PocketPC overwegen. Een PocketPC zou ik dan vooral overwegen omdat ik bang ben dat Palm het met de tungsten-t niet gaat redden.

Op Palminfocenter voorspeld "Mike Cane" dat Palm met een clie killer gaat komen. Een lichte Palm met virtual graffiti en WiFi. Als die er serieus komt ben ik zeker in de markt. Alleen ben ik bang dat die voorspelling voor het verkeerde merk is. Sony gaat het nieuwe 320x480 superscherm heus eerst in de eigen spullen stoppen. En Sony gaat ook mer voor WiFi dan Blue tooth.
Met citaat reageren