Los bericht bekijken
  #7  
Oud 01 maart 2007, 17:12
Anneloes
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de adviezen! Als ik het goed begrijp kan ik kiezen tussen PDA's met een accu of batterijen: Het nadeel van een accu is dat het stroom vereist en dus niet in het veld op te laden is, maar enkel in kamp. Het nadeel van batterijen is dat wanneer je ze verwisselt je kans hebt om je data kwijt te raken. Een zwart/wit PDA lijkt idd de voor de hand liggende keus. So far so good? Op zich is een accu geen probleem, zolang de PDA maar minstens een hele dag (12-14 uur in mijn geval) meegaat; want dan kan hij 's avonds in kamp weer worden opgeladen. Uiteraard gaat mijn voorkeur uit naar een PDA die meerdere dagen kan werken zonder vervanging van batterijen of opladen van accu. De Sony Clie SL 10 (met batterijen en een memory card, maar geen accu - correct?) is dus een goede optie, maar de aangeraden Palm III valt af vanwege OS 3.0 en dat moet minimaal 4.0 zijn.

Hartstikke bedankt voor de adviezen! Ga ik op zoek naar een aantal van die PDA'tjes
(is een sony clie SL10 hetzelfde als sony clie PEG-SL10??? ... pfff alles lijkt op elkaar!!)

En excuses aan Rob, want ik las eerst een jouw prive bericht waarin je een Sony SL 10 aanbiedt, maar had deze thread nog niet gelezen, dus had geen idee waar je het over had. Ben nog niet zo goed in forums .... But getting there!
Met citaat reageren