Los bericht bekijken
  #9  
Oud 21 mei 2002, 13:51
sanderlenka's schermafbeelding
sanderlenka sanderlenka is offline
Forumbikkel
Voornaam: Sander
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Geldrop
Berichten: 223
Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van zowel een flashplus als een memplug CF springboard module.

Hier wat observaties:
* de memplug ziet er wat robuuster uit en de CF-kaart gaat er makkelijker in en uit.
* de kleuren van de memplug passen wat beter bij mijn Visor Neo ...
* ik probeerde de memplug software met een CF-kaart die ik eerst in de FlashPlus had gebruikt. Resultaat: kaartje volgens PIMover en PIPrefs niet goed geformatteerd, en of ik het maar wilde formatteren.
* het formatteren ging absoluut niet probleemloos. Leverde meerdere soft resets op. Uiteindelijk is het gelukt.
* Het is me niet (tijdens 1 avond uitproberen) gelukt om PiDirect aan de praat te krijgen en in samenwerking met Launcher III de op de kaart aanwezige apps vanuit Launcher III te starten, wat me met de FlashPlus en hun VFSHelper programma wel gelukt is.
* PiViewer en gMovie zijn programmaas die ik niet zo veel zal gebruiken. Ik heb dus niet de moeite genomen om de installatie van gMovie op mijn desktop te doen. Thuis heb ik sowieso Linux en er is geen linux-ondersteuning van gMovie.
* PiDirect is alleen een demo-versie. De echte versie kost geldt en biedt functionaliteit die ik met de FlashPlus al had.
* PiBackup is een uitermate handig (en snel) programma om snel backups te maken als je niet in de buurt van je desktop bent. Handig op reis. Het geeft een goed gevoel dat je na een harde reset (onhandig batterijtjes gewisseld, bijvoorbeeld) toch snel je data terug kunt krijgen.

(Oeps, nou moet ik bij het verwijderen van de Memplug alweer een soft reset uitvoeren. Sterker nog, het lijkt wel of een harde reset nodig is. Wat is er aan de hand als je een knipperend palmlogo ziet en er verder niets gebeurt?)
__________________
hartelijke groeten,
Sander
Huis kopen in Tsjechie?
Wereldraadsel?
Posting?
Met citaat reageren