Los bericht bekijken
  #4  
Oud 02 mei 2002, 20:34
sanderlenka's schermafbeelding
sanderlenka sanderlenka is offline
Forumbikkel
Voornaam: Sander
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Geldrop
Berichten: 223
VFS Software FlashPlus

Ik heb de InnoPocket FlashPlus gekocht bij PDAshop.nl en ben er erg tevreden over.

Nog tevredener ben ik nadat ik de software op de Springboard module heb geregistreerd en de nieuwe versie van de site van Kopsis (www.kopsisengineering.com) heb gedownload. Een aantal applicaties die niet op de FlashPlus zaten:

FAMemManager: Applicaties copieren naar de RAM die op de springboard module zit. Zo heb ik iSilo naar de Springboard verbannen, aangezien mijn documenten toch al op de CompactFlash kaart stonden, is dat logisch

VFS Helper: CF kaart benaderen vanuit applicaties die VFS ondersteunen. Zoals iSilo. Maakt volgens de beschrijving het gebruik van CF met deze springboard net zo makkelijk als de geheugenkaartjes bij de modellen van Palm. Heb dit alleen nog met iSilo geprobeerd en daar werkt het uitstekend.

Volgens mij kun je nog niet applicaties runnen die op de CF-kaart zelf staan. Krijg binnenkort wrschl. ook een Memplug om uit te proberen, dus dan kan ik de twee opties vergelijken. Volgens de site van Innopocket is de Memplug veel langzamer. Iemand die daar ervaring mee heeft?
__________________
hartelijke groeten,
Sander
Huis kopen in Tsjechie?
Wereldraadsel?
Posting?
Met citaat reageren