Los bericht bekijken
  #4  
Oud 27 juli 2005, 14:14
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Jammer dat er na 1 dag nog maar 1 antwoord is (bedankt Waarts!). Misschien ben ik te vroeg met deze opmerkingen omdat mijn vraag nog maar 1 dag op het forum staat

Uiteraard zal ook de vakantietijd een rol spelen....misschien zijn er erg weinig Lifedrive bezitters bij de Palmclub. Echter, ten tijde van de T1 t\m T3 zou een vraag als deze veel reacties opleveren.

Vooralsnog zal ik mijn eventuele aankoop moeten baseren op meningen van buitenlandse fora...'k heb gisterenavond weer de nodige threads gezocht en bezocht...en daar word je dus niet vrolijk van. Ik weet dat posts vaak voorafgegaan worden door negatieve ervaringen en dat mensen met een positieve ervaring geen reden hebben te posten.

Zoals het er nu na uitziet heeft Palm ronduit slecht werk afgeleverd met deze Lifedrive en tot op de dag van vandaag op geen enkele wijze (afgezien van een relatief onnozel update-tje voor twee wifi routers) stelling gekozen t.o. de (onderbouwde?) uitlatingen van o.a. ervaren Palmgebruikers....dubbelslecht. Als jarenlang Palmgebruiker kan ik het niet goed hebben wanneer een firma als Palm voor veel geld een PDA te vroeg op de markt zet, met veel te veel fouten, en zich vervolgens ogenschijnlijk van de domme houdt. Deze PDA kan m.i. als eerste Palm NIET zakelijk ingezet worden omdat de hardware en het OS een te gammele combinatie vormen.

Dit schrijvend zit ik me weer op te winden over de houding van Palm en weet je waarom....ik had 'm graag gekocht omdat de vormgeving gewoon fantastisch is. De ontwerper mag er van mij een periodiekje bijkrijgen

Toch maar even geen Palm meer.

Laatst gewijzigd door Ce; 27 juli 2005 om 14:23.
Met citaat reageren