Discussie: Palm Treo Pro / 850
Los bericht bekijken
  #73  
Oud 04 oktober 2008, 19:08
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673

Off-topic


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nispen Bekijk bericht
Als je bang bent voor vastlopers, moet je niet een iPhone kopen. Ze lopen niet veel vast, maar wel vaker dan WM6 (tenminste, als je het leuk vindt nieuwe apps te installeren). Het resetten van een iPhone is bovendien een crime. Geen reset hole, geen verwijderbare batterij. t moet allemaal met het indrukken van knoppen, en als hij ECHT vastloopt --- tja.
Moet toch even reageren, Mijn iPhone is in 3 maanden gebruik één keer vastgelopen, eenvoudig op te lossen door home en power tegelijk in te drukken tot het scherm uitgaat, en de iPhone opnieuw opstart.
Let wel, mijn iPhone had een jailbreak achter de rug, en er waren diverse apps vanuit Cydia geinstalleerd. En als ie echt vastloopt, doe je een herstel vanuit iTunes en zet een backup terug.

Knoei ondertussen al jaaaaaaren met WM en Palm, en ik kan je verzekeren: WM is de kampioen vastlopen, maar met de komst van WM6.1 is het wel aanmerkelijk beter geworden. En ook als WM Echt vastloopt, zit je vast aan een harde reset , en het terugzetten van een backup.

Dus van stabiel, naar stabieler: WM -> Palm -> iPhone.



__________________
Toon mij uw Ipod, en ik zeg u wie u bent
Klik: Postbus31 TechBlog

Met citaat reageren