Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 augustus 2011, 13:47
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Ik heb m'n Palm Pre een tijdje geleden driemaal (!!) naar het service center in het UK moeten sturen. Telkens verliep alles vlekkeloos.

Ik contacteerde Palm via de chat op de support website, en nadat ze bevestigden dat een reparatie nodig was kreeg ik telefonisch de informatie om het toestel via DHL op te sturen (moest wel zelf bellen). Ik kreeg een klantnummer dat ik bij de verzending diende op te geven zodat ik zelf niets moest betalen, en binnen de twee weken lag het gerepareerde exemplaar weer in de bus (allez, 'k moest 't gaan halen bij het depot want ik was niet thuis bij de levering).

Wim

PS: voor diegenen die zich afvragen waarom de Pre driemaal moest worden opgestuurd? 1) reparatie van scherm dat phantom touches begon te vertonen, 2) terugsturen na eerste reparatie toen bleek dat ze de UK (sim locked) ROM hadden geïnstalleerd ipv de Duitse unlocked versie. En 3) een tijdje later kwam m'n power-knop los te zitten.

Alle reparaties waren onder garantie (de laatste onder de garantie van de eerste herstelling).
Met citaat reageren