Los bericht bekijken
  #23  
Oud 16 oktober 2003, 17:37
Hans Keesom Hans Keesom is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 77
Smile Geen bluetooth een misser?

'Het ontbreken van Bluetooth vind ik echt een misser, omdat je daardoor niet in staat bent om via je pc te synchroniseren of een Bluetooth-headset te gebruiken. Het gebruik van een Bluetooth-headset werkt trouwens alleen als de Bluetooth-chip ook het headset-protocol ondersteund en dat is bijvoorbeeld bij de Tungsten|T nog niet het geval.
'
Via bluetooth syncen met je PC? Nou ja, als je dat perse wilt. Moet je weer bluetooth op je PC zetten. Is USB niet handiger?

Gebruik maken van een Bluetooth-headset? Ja er zullen mensen zijn die dat belangrijk vinden.

Mijn inschatting is dat een groot deel van de de kopers van tungsten W het grootste deel van de tijd bluetooth absoluut niet zullen missen. Via Bluetooth communiceren met hun GSM hoeft in ieder geval niet meer dus dat is 1 reden minder.
Voor degene en de keren dat er Bluetooth nodig is kan er alsnog een SD-kaartje worden gekocht.
Een Wifi SD kaartje lijkt me logischer. Dan kan je GPRS gebruiken voor het data-verkeer als je weg van kantoor bent en wifi zodra je weer binnenshuis bent.
Met citaat reageren