Los bericht bekijken
  #4  
Oud 28 januari 2013, 13:51
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Sprangers Bekijk bericht
Beste Domo,

Met Chrome krijg ik inderdaad een mooi werkende NS-reisplanner, maar mijn standaard-browser (Firefox) geeft slechts een zwarte pagina. Erger is dat mijn Pre3 ook een zwarte pagina geeft. Kan ik daar iets aan doen?

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Firefox zal inderdaad niet werken. Ik heb de applicatie gemaakt met het Enyo v1 framework, dat ontworpen is voor webOS. Browsers die dezelfde onderliggende code gebruiken (webkit), zoals Chrome en Safari, doen het inderdaad wel. Ik zou de applicatie kunnen omzetten naar Enyo v2, maar dat kost me tijd en voor webOS maakt dat niet zoveel uit. Online kan je ook gewoon NS.nl gebruiken natuurlijk, daar zit niet zoveel meerwaarde.

Maar de webOS moet wel gaan werken natuurlijk Wat betreft het zwarte scherm op een webOS toestel: de eerste versie die ik online zette, had inderdaad een bug. Ik wilde ongetest nog even snel een aanpassing erin verwerken en dat is geen goed plan Ik heb snel een aangepaste versie online gezet (versie 0.8.6), maar vervolgens vergeten om dat versienummer ook in de Preware feed te zetten. Dat is nu gedaan.

Kortom, even in Preware kijken of er een update is. Laat het maar weten of er dan wel treinen rijden... Oh wacht, dat is niet mijn fout
Met citaat reageren