Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 februari 2004, 18:45
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik heb Verjaardag en Systeeminfo even op m'n palm gezet, want dat leken me de leukste applicaties.

Het programma Verjaardag vind ik door z'n maandoverzicht heel erg praktisch omdat je zo een programma hebt waarin je alleen de verjaardagen op een heel overzichelijke wijze kunt bekijken. Tuurlijk, dit kan ook wel in sharewareagendaprogramma's of in geval van de Tungsten|T3 of Tungsten|E met Calendar. Maar dit scheelt je het uitzetten van Categorieën. Een fors minpunt is dat je per dag maar een jarige in kunt stellen, daar moet echt zo spoedig mogelijk wat aan gedaan worden. Ook jammer is dat een verjaardag er maar voor een jaar in staat en dat er geen leeftijd weergegeven kan worden.

Systeeminfo is ook een programma dat doet wat het belooft, alleen kon bij mij (Tungsten|T3) geen informatie over de processor gegeven worden.

In de licentie van beide programma's staat verspreidt met dt. Dit is fout want het is een voltooid deelwoord. Het moet dus met alleen een d.

Overigens: in de reviewrichtlijnen wordt gezegd dat er getutoyeerd dient te worden, dus dan mag dat vast ook wel op het forum .

Laatst gewijzigd door koekiemonster; 14 februari 2004 om 18:47.
Met citaat reageren