Los bericht bekijken
  #17  
Oud 15 mei 2001, 12:11
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Thumbs up PDAshop: nog steeds pre-order korting

De 1.349,-- voor de M505 is bij de PDAshop is inclusief de 50,-- pre-order korting. Hieronder de antwoorden van PDAshop.

"Bedankt voor uw email en excuses voor het misverstand. De 1349,- voor de m505 is al inclusief de pre-order korting.
Aleen omdat we de korting niet goed in de shop kwijt konden als extra item, hebben we hem maar gewoon 1349,- gemaakt."

Hierna heb ik nog een mail gestuurd met de vraag waarom de prijs nog steeds 1.349,-- is nu de korting van de PDAshop
web site is gehaald. Ik had namelijk het idee dat de prijs zonder korting nu 1.399,-- zou moeten zijn of dat ik anders
1.299,-- betaal met korting. Het antwoord daarop was als volgt:

"Bedankt voor uw email. Op PDAshop.NL heeft gestaan "de Palm m505 inclusief 50,- pre-order korting voor 1349,-"
Om het niet ingewikkeld te maken hebben we dit veranderd naar : bestel nu de m505 voor 1349,- Dit om onduidelijkheid
zoals nu is ontstaan te voorkomen. Helaas is dit kennelijk toch niet helemaal gelukt, mijn excuses daarvoor."

Kortom: als je nu bestelt betaal je 1.349,-- en heb je nog steeds de 50,-- korting. Ze vermelden alleen de korting niet meer expliciet.

Ik ga ervan uit dat op een gegeven moment de prijs 1.399,-- wordt. Als ik mijn slechte gedachten oproep zie ik de
pre-order korting wegens success op hetzelfde moment veranderen in 50,-- prijsverlaging...

De PDAshop voert het Webtrader logo, dus ik heb er vooralsnog wel vertrouwen in. We zullen zien!

(Ik heb trouwens nog gevraagd naar korting voor Palmclub leden, maar daar werd niet op gereageerd )
Met citaat reageren