Los bericht bekijken
  #17  
Oud 12 augustus 2011, 08:26
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Komt er nog een Pre3?

Ik begin nu te twijvelen of er nog wel een Pre3 gaat uitkomen. Het is nu meer dan een half jaar geleden dat de Pre3 getoond werd aan de pers en hij is nog steeds niet verkrijgbaar. Ondertussen lopen de specificaties achter op de concurrentie. Binnenkort komt er een iPhone 5 en HP moet hun 'iPhone4-Specs-Phone' nog uit brengen.

Op Pre Central staat er een stuk over (http://www.precentral.net/six-months-without-hp-pre3) en aan de reacties eronder te zien hebben de mensen de moed al opgegeven.

Ik denk zelf dat HP uit de telefoon markt stapt. Ze hadden al eens aangegeven Palm vooral gekocht te hebben voor WebOS en niet voor de mobile markt. HP zag natuurlijk aankomen dat de tablets marktaandeel gaan wegsnoepen van de notebook markt. Om als HP dan geen marktaandeel te verliezen, moeten ze zich ook op de tablet markt begeven. Vooral daarom hebben ze Palm gekocht, om zich daarvoor in te dekken.

Ik zou het wel jammer vinden. Ik heb nog steeds stille hoop dat HP vlak na de bekendmaking van de iPhone 5 een Pre4 uit de hoge hoed toveren met WebOS 3 en Specs de gelijkwaardig of beter zijn dan de iPhone 5...
Met citaat reageren